Automatyzacja procesów pozycjonowania – czy to pomaga? 4.9 (14)

Automatyzacja procesów pozycjonowania pozwala w znaczny sposób obniżyć koszty, jakie musi ponieść agencja, aby wypozycjonować witrynę. Niestety droga na skróty nie pozwala osiągać efektów pozycjonowania w stopniu, który zadowoli klienta. Automatyzacja pozwala wyeliminować z procesu pozycjonowania specjalistę, który w dobie tak wielu zmian, jest niezbędnym ogniwem. Zautomatyzowanie procesu pozycjonowania sprawia, …

Jak obiektywnie oceniać efekty SEO? 4.6 (15)

Pozycjonowanie stron www staje się w Polsce z miesiąca na miesiąc coraz bardziej popularne. Każdego dnia firmy z branży SEO pozycjonują miliony słów kluczowych z różnych kategorii. Każdy z klientów w indywidualny sposób dokonuje oceny efektywności pozycjonowania. Różnice w ocenie efektów są czasami tak duże, że trudno jednoznacznie zdefiniować, co …

Najważniejsze fakty i mity o pozycjonowanie stron www 4.8 (13)

W sieci na temat SEO krąży wiele faktów oraz mitów, które dla młodych osób uczących się pozycjonowania, są często bardzo mylne. Otóż możliwość pisania tego, co się chce, sprawia że w sieci powstało wiele mitów na temat SEO, które nie mają nic wspólnego z rzeczywistością. Na szczęście istnieją miejsca, w …

Opinie z Internetu – czy mają jakąś wartość? 4.8 (16)

Firmy od zawsze szukały sposobów, jak zwiększyć swoją wiarygodność w oczach potencjalnych klientów. Jedną z metod, która miała okazać się skuteczna, było sztuczne pisanie opinii na swój temat. Przeglądając np.: wizytówki niektórych firm, można zauważyć setki samych opinii. Pozytywne opinie pojawiają się w momencie, kiedy zaczynają pojawiać się te prawdziwe- …

Komu wierzyć w istotnych kwestiach SEO? 4.9 (14)

Ile firm oraz ilu specjalistów, tyle opinii na ten sam temat. Duża rozbieżność w zagadnieniach o  pozycjonowaniu, pokazuje, że bardzo ciężko jest pozyskać wiarygodne informacje, które w jednoznaczny sposób odpowiedzą na nasze pytania. Jak w każdej branży istnieją podmioty, które mają dobre intencje w kwestiach pozycjonowania, ale niestety istnieją także …

Uczciwa umową na pozycjonowanie – jaka? 4.8 (15)

Umowy na pozycjonowanie to gorący temat, który dość często poruszany jest w sieci przez klientów, jak i agencje interaktywne. Umowa na pozycjonowanie stron www jest dokumentem, który w swoim założeniu ma być dowodem na zawarcie współpracy na określonych warunkach. Uczciwa umowa na pozycjonowanie powinna zawierać zapisy, które w równym stopniu …