Baidu.com – największa chińska wyszukiwarka internetowa 4.9 (14)

Baidu.com to największa wyszukiwarka internetowa w Chinach, która oferuje wiele możliwości reklamowych. Jest to wyszukiwarka, z której najczęściej korzystają mieszkańcy Chin. Małe zainteresowanie w Europie, które z roku na rok rośnie, wynika głównie z faktu, iż świat nieustannie konkuruje gospodarczo z Chinami, co przekłada się na marginalizowanie Baidu.com. W Polsce …

DuckDuckGo.com – coraz bardziej znana wyszukiwarka internetowa 4.9 (14)

DuckDuckGo.com to wyszukiwarka internetowa, która jako jedna z pierwszych na rynku, nie przechowuje informacji osobistych na Twój temat. Wyszukiwarka nie śledzi użytkownika za pomocą reklam, co jest czymś nowym w świecie wyszukiwarek. Wyszukiwarka Google śledzi każdy ruch swoich użytkowników. Na podstawie uzyskanych danych jest w stanie skierować reklamę, jaką zamieszczają …

Alternatywa dla Google, czyli wyszukiwarka Bing.com 4.9 (15)

Bing.com to coraz szybciej rozwijająca się wyszukiwarka internetowa, która przyciąga coraz większą liczbę użytkowników. Oczywiście od Google dzieli ją ogromny dystans, który z roku na rok w systematyczny sposób się zmniejsza. Przeglądając statystyki ruchu organicznego na stronach www, można zauważyć, że ruch z Bing.com stanowi około 20% całego ruchu organicznego. …

Jak będzie wyglądało SEO w 2020 roku? 4.9 (20)

Rok 2020 coraz bliżej, a specjaliści SEO zadają sobie pytanie, jak będzie wyglądało SEO w nowym roku? Google co roku wprowadza wiele zmian, nie udzielając odpowiedzi, czego konkretnie one  dotyczą. Brak jasnych odpowiedzi wynika głównie z ochrony interesów koncernu, który utrzymuje się z płatnych usług reklamowych. Platformę reklamową Google jest …

Szkolenia SEO – Czy można się czegoś na nich dowiedzieć? 4.9 (15)

Przez wybraniem się na szkolenie z zakresu SEO, warto zadać sobie pytanie, kto dzieli się skutecznymi metodami pozycjonowania, skoro sam może na tym zarabiać? Odpowiedź na to pytanie jest dość oczywista. Coraz większa liczba szkoleń z dziedziny SEO, jaka pojawia się na rynku, pokazuje, że nie każdy ma ochotę ciężko …

Plusy i minusy pozycjonowania w rozliczeniu za efekt 4.9 (14)

Pozycjonowanie stron www w rozliczeniu za efekt to bardzo wygodna forma promocji swojej strony www. Tego typu forma pozycjonowania pozwala na wnoszenie opłaty dopiero po pojawieniu się fraz w TOP10 wyników wyszukiwania. Pozycjonowanie w modelu za efekt ściśle określa, jakie słowa kluczowe będą promowane, oraz ile maksymalnie trzeba będzie zapłacić …